Programul de lucru al Primăriei Comunei Iordăcheanu este de luni până vineri de la 8:00 la 16:00
Cerere tip de solicitare a informatiilor de interes public in baza Legii 544/2001
Formular model reclamatie administrativa 1 Legea 544/2001
Formular model reclamatie administrativa 2 Legea 544/2001
Persoana responsabila de primirea solicitărilor în baza Legii nr. 544/2001 este doamna Bitir Mirela Georgeta telefon 0244.440.149
Solicitarile se pot transmite prin:
- email catre iordacheanu@europrahova.eu
- posta/ curier catre Primăria Iordăcheanu - Iordăcheanu, Strada Principală, Nr.178 Comuna Iordăcheanu, Judet Prahova, 107310
NOTĂ:Fiecare categorie de informație va cuprinde o trimitere (un link) către pagina unde această informație este afișată pe site-ul autorității în cauză.
a) actele normative care reglementează organizarea și
funcționarea autorității sau instituției publice.
Se vor indica actele normative în temeiul cărora
autoritățile sau instituțiile publice își desfășoară
activitatea:
https://asista.ro/asista-comuna-iordacheanu-
statut-3041
b) structura organizatorică, atribuțiile departamentelor autorității sau instituției publice:
- Regulamentul de organizare și funcționare https://primariaiordacheanu.ro/despre/rof.php
- Organigrama aprobată conform legii https://primariaiordacheanu.ro/despre/organigrama.php
- Alte regulamente aplicabile la nivelul instituției https://asista.ro/asista-comuna-iordacheanu-regulamente-3041
- Numele și prenumele persoanelor din conducerea
autorității:
https://primariaiordacheanu.ro/despre/lista-demnitari.php
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau a instituției publice și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice
- Numele și prenumele persoanelor responsabile (numere
de telefon/fax, adrese e-mail)
https://primariaiordacheanu.ro/despre/lista-demnitari.php
https://primariaiordacheanu.ro/interes/legea544.php
d) coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice
1. Datele de contact ale autorității: denumire, sediu, numere de telefon/fax, adrese e-mail https://primariaiordacheanu.ro/contact/date-de-contact.php
2. Programul de funcționare al instituției https://primariaiordacheanu.ro/contact/program-de-functionare.php
e) audiențe
Program de audiențe, cu precizarea modului de
înscriere pentru audiențe și a datelor de contact pentru
înscriere
https://primariaiordacheanu.ro/contact/program-de-audiente.php
https://primariaiordacheanu.ro/contact/petitii.php
f) sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil
Bugetul aprobat
https://primariaiordacheanu.ro/interes/buget-surse-finantare.php
Bilanțul contabil
https://primariaiordacheanu.ro/interes/situatia-platilor.php
https://asista.ro/asista-comuna-iordacheanu-financiar-3041
g) programele și strategiile proprii
Programele și strategiile autorității sau instituției
publice
https://primariaiordacheanu.ro/despre/programe-strategii.php
h) lista cuprinzând documentele de interes public
Se vor indica documentele de interes public stabilite la
nivelul autorității sau instituției publice
https://primariaiordacheanu.ro/interes/legea544.php
i) lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii
Se vor indica documente produse și/sau gestionate la
nivelul autorității sau instituției publice.
https://primariaiordacheanu.ro/interes/legea544.php
j) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate
Se vor indica prevederea legală, termene și instanța la
care se va introduce acțiunea. După caz, se vor prezenta
alte moduri de contestare, cu indicarea procedurii
specifice.
https://primariaiordacheanu.ro/interes/legea544.php
1.Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Iordăcheanu si Consiliului Local Iordăcheanu ;
2.Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul audientelor autoritatilor publice;
3.Numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatilor si ale functionarilor responsabili cu informatiile publice;
4.Coordonatele de contact ale primariei, respectiv: denumirea, sediul, numarul de telefon, fax, adrese de e-mail si adresa paginii de Internet;
5.Sursele financiare, bugetul, bilantul contabil si taxele si impozitele locale;
6.Programe si strategii proprii;
7.Lista cuprinzand documentele de interes public;
8.Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
9.Modalitati de contestare a deciziei autoritatii sau institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate;
10.Declaratiile de avere ale functionarilor publici din cadrul primariei si ale alesilor locali;
11.Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului Local al comunei Iordăcheanu , componenta nominala si apartenenta politica si componenta comisiilor de specialitate;
12.Dispozitiile primarului cu privire la stabilirea ordinii de zi a sedintelor consiliului local;
13.Proiectele de hotarari aflate pe ordinea de zi, insotite de rapoartele de specialitate si intreaga documentatie aferenta;
14.Hotararile cu caracter normativ ale consiliului local;
15.Rapoartele anuale de activitate ale primarului, viceprimarului si consilierilor locali, precum si ale comisiilor de specialitate;
16.Raportul anual al primarului privind starea economica, sociala si de mediu a comunei;
17.Regulamentul de organizare si functionare al aparatului de specialitate al primarului;
18.Procesele verbale ale sedintelor consiliului local;
1.Documentele cu caracter personal care insotesc hotararile consiliului local si dispozitiile primarului;
2.Deliberarile consiliului local in cazurile in care, potrivit legii, s-a aprobat ca acestea sa nu fie publice, precum si documentele intocmite in aceste situatii;
3.Documente de stare civila care privesc statutul civil al persoanei, cum ar fi acte si certificate de nastere, de deces, precum si copii ale acestora, dosare de casatorie, mentiuni referitoare la modificarea statutului civil al persoanei si alte asemenea, cu exceptia situatiilor statistice referitoare la actele si faptele de stare civila inregistrate la nivelul comunei;
4.Documentele de identitate cum ar fi cartea de identitate provizorie, precum si documentele care au stat la baza eliberarii acestora;
5.Dosarele de schimbare de Iordăcheanu pe cale administativa, rectificare, anulare, completare, transcriere certificate de stare civila, inregistrare tardiva a nasterii, moarte prezumata;
6.Prelucrarii de date cu caracter personal, fara consimtamantul persoanei vizate;
7.Procesele-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor;
8.Certificatele de urbanism;
9.Autorizatiile de construire;
10.Cererile, petitiile precum si reclamatiile si sesizarile adresate Primariei si Consiliul Local, fara acordul semnatarilor;
11.Informatiile cu privire la impozitele si taxele locale, alte obligatii ale platitorilor, care tin de pastarea secretului fiscal;
12.Informatii primite de la banci, organe de politie, institutii care gestioneaza registre publice sau alte asemenea, care au caracter confidential;
13.Documentele care se intocmesc potrivit Legii protectiei civile nr.481/2004 precum ssi documentele comitetului local pentru situatii de urgenta, intocmite in baza actelor normative in vigoare.
14.Documentele cu caracter militar;
15.Documentele care se intocmesc in baza Legii nr.132/1997 privind rechizitiile debunuri si prestari servicii in interes public;
16.Planul de analiza si acoperire a riscurilor al comunei Iordăcheanu ;
17.Contractele civile, contractele administrative, daca acestea contin clauze de confidentialitate;
18.Rapoartele de audit intern si procesele verbale de control;
19.Documentele care privesc persoanele fizice, aflate in dosarele care fac obiectul unor dosare solutionate definitiv si irevocabil;
20.Documentele care privesc persoanele fizice, aflate in arhiva proprie;
21.Informatiile cu privire la datele personale ale salariatiilor din aparatul de specialitate al Primarului, daca actele normative in vigoare nu prevad altfel;
22.Dosarele aflate pe rolurile instantelor de judecata si documentele ce le compun in care primarul, consiliul local sau una din institutiile subordonate este parte;
23.Documente continute in dosarul achizitiei publice care contin informatii clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuala, potrivit legii;
24. Sesizarile si documentele comisiei de disciplina , informatiile privind procedura disciplinara si cele rezultate din cercetarea administrativa, cu exceptia raportului privind propunerea de sanctionare
25.Documente a caror comunicare publica poate afecta principiul liberei concurente sau care poate influenta dosarele aflate pe rolul instantelor judecatoresti;
26.Alte documente cu caracter personal sau preluari de date cu caracter personal carecad sub incidenta Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a datelor, respectiv orice informatie referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila.
1.Documentele cu caracter personal care insotesc hotararile consiliului local si dispozitiile primarului;
2.Deliberarile consiliului local in cazurile in care, potrivit legii, s-a aprobat ca acestea sa nu fie publice, precum si documentele intocmite in aceste situatii;
3.Documente de stare civila care privesc statutul civil al persoanei, cum ar fi acte si certificate de nastere, de deces, precum si copii ale acestora, dosare de casatorie, mentiuni referitoare la modificarea statutului civil al persoanei si alte asemenea, cu exceptia situatiilor statistice referitoare la actele si faptele de stare civila inregistrate la nivelul comunei;
4.Documentele de identitate cum ar fi cartea de identitate provizorie, precum si documentele care au stat la baza eliberarii acestora;
5.Dosarele de schimbare de Iordăcheanu pe cale administativa, rectificare, anulare, completare, transcriere certificate de stare civila, inregistrare tardiva a nasterii, moarte prezumata;
6.Prelucrarii de date cu caracter personal, fara consimtamantul persoanei vizate;
7.Procesele-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor;
8.Certificatele de urbanism;
9.Autorizatiile de construire;
10.Cererile, petitiile precum si reclamatiile si sesizarile adresate Primariei si Consiliul Local, fara acordul semnatarilor;
11.Informatiile cu privire la impozitele si taxele locale, alte obligatii ale platitorilor, care tin de pastarea secretului fiscal;
12.Informatii primite de la banci, organe de politie, institutii care gestioneaza registre publice sau alte asemenea, care au caracter confidential;
13.Documentele care se intocmesc potrivit Legii protectiei civile nr.481/2004 precum ssi documentele comitetului local pentru situatii de urgenta, intocmite in baza actelor normative in vigoare.
14.Documentele cu caracter militar;
15.Documentele care se intocmesc in baza Legii nr.132/1997 privind rechizitiile debunuri si prestari servicii in interes public;
16.Planul de analiza si acoperire a riscurilor al comunei Iordăcheanu ;
17.Contractele civile, contractele administrative, daca acestea contin clauze de confidentialitate;
18.Rapoartele de audit intern si procesele verbale de control;
19.Documentele care privesc persoanele fizice, aflate in dosarele care fac obiectul unor dosare solutionate definitiv si irevocabil;
20.Documentele care privesc persoanele fizice, aflate in arhiva proprie;
21.Informatiile cu privire la datele personale ale salariatiilor din aparatul de specialitate al Primarului, daca actele normative in vigoare nu prevad altfel;
22.Dosarele aflate pe rolurile instantelor de judecata si documentele ce le compun in care primarul, consiliul local sau una din institutiile subordonate este parte;
23.Documente continute in dosarul achizitiei publice care contin informatii clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuala, potrivit legii;
24. Sesizarile si documentele comisiei de disciplina , informatiile privind procedura disciplinara si cele rezultate din cercetarea administrativa, cu exceptia raportului privind propunerea de sanctionare;
25.Documente a caror comunicare publica poate afecta principiul liberei concurente sau care poate influenta dosarele aflate pe rolul instantelor judecatoresti;
26.Alte documente cu caracter personal sau preluari de date cu caracter personal carecad sub incidenta Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a datelor, respectiv orice informatie referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila.
1.Hotarari ale Consiliului si procesele verbale ale acestora;
2.Dispozitiile emise de Primarul comunei Iordăcheanu;
3.Componenta nominala a Consiliului local , inclusiv apartenenta politica, comisiile de specialitate, regulamentul de organizare si functionare al consiliului local;
4.Rapoartele anuale de activitate intocmite de consilierii locali;
5.Informarile intocmite de Primarul comunei Iordăcheanu privind starea economico-sociala a comunei, rapoartele anuale de activitate economico-sociala, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilor consiliului local;
6.Lista imputernicitilor primarului care pot constata contraventii, aplica sanctiuni si domeniile de activitate;
7.Lista proceselor-verbale de constatare a contraventiilor;
8.Documentele cu privire la inchirierea ori concesionarea spatiilor cu alta destinatie decat cea de locuinta;
9.Minutele dezbaterilor publice;
10.Planul urbanistic general, regulamentul de urbanism, planurile urbanistice zonale, planurile urbanistice de detaliu, planurile de situatie, amplasamente cu mobilier stradal si constructii provizorii;
11.Documentatiile cu caracter tehnic, documentatiile de urbanism si amenajarea teritoriului, precum si celelalte reglementari urbanistice care au stat la baza autorizatiilor de construire/desfiintare;
12.Lista certificatelor de urbanism si a autorizatiilor de construire/desfiintare eliberate;
13.Situatia statistica privind activitatea de stare civila: numarul nasterilor, casatoriilor, deceselor si alte asemenea;
14.Evidenta dosarelor de asistenta sociala a persoanelor varstnice in vederea incheierii unui act juridic de instrainare in scopul intretinerii si ingrijirii sale;
15.Lista beneficiarilor venitului minim garantat. Activitatile si locurile in care se presteaza munca in folosul comunitatii, prezenta lunara la munca a beneficiarilor ajutorului social;
16.Lista de achizitii publice si lucrari; Programul / planul anual al achizitiilor si investitiilor publice;
17.Dosarul achizitiilor publice, inclusiv contractele de achizitii de bunuri si servicii, exclusiv documentele care contin informatii clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuala, potrivit legii. Rapoartele privind contractele de achizitii publice atribuite;
18.Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
19.Nivelul impozitelor si taxelor locale stabilite conform hotararilor consiliului local, modul de calcul al acestora, facilitatile fiscale de care beneficiaza anumite categorii de cetateni, informatii care privesc aplicarea Legii nr.227/2015, modificata si completata, privind Codul Fiscal;
20.Relatii de colaborare sau parteneriat cu autoritatile publice din tara si din strainatate; infratirea cu alte comunitati din strainatate; programe ale unor vizite bilaterale;
21.Lista asociatiilor de proprietari/locatari;
22.Lista atestatelor de producator eliberate;
23.Informatii privind activitatea cultural-sportiva desfasurata pe teritoriul comunei;
24.Relatii cu O.N.G.-uri, programe si colaborari;
25.Informatii despre programele cu finantare externa;
26.Registrele agricole;
27.Actele care au stat la baza constituirii sau reconstituirii dreptului de proprietate;
28.Raportul semestrial privind activitatea desfasurata in conditiile Legii nr. 448/2006, republicata, de catre asistentii personali;
29.Evidenta dosarelor asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav si a beneficiarilor de indemnizatie lunara;
30.Evidenta dosarelor de alocatie de sustinere si a beneficiarilor de ajutor pentru incalzirea locuintei;
31.Lista beneficiarilor de prestatii sociale.
1. Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Local;
2. Regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu;
3. Regulamentul de ordine interioara;
4. Statutul localitatii;
5. Hotarârile de validare sau invalidare a mandatului de consilier;
6. Hotarârile de alegere din rândurile consilierilor a viceprimarului;
7. Componenta Consiliului Local al Comunei Iordăcheanu;
8. Componenta comisiilor de specialitate;
9. Rapoarte anuale întocmite de consilierii locali, precum si de viceprimar;
10. Declaratiile de avere si de interese ale consilierilor locali si ale functionarilor publici din cadrul aparatului propriu;
11. Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei Iordăcheanu, programul de audiente;
12. Denumirea birourilor, serviciilor, directiilor, numerele de telefon, fax;
13. Strategii, programe privind dezvoltarea social-economica a Comunei Iordăcheanu;
14. Hotarârile de aprobare a bugetului local, împrumuturilor, virarilor de credite, a modului de utilizare a rezervei bugetare, de aprobare a contului de încheiere a exercitiului bugetar, de stabilire a impozitelor si taxelor locale, a taxelor speciale; bilantul contabil;
15. Hotarârile de aprobare a organigramei, statului de functii, numarului de personal si regulamentului de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate, a institutiilor si serviciilor publice de interes local, de numire si eliberare din functie a conducatorilor serviciilor publice de interes local, precum si a celor ai institutiilor publice din subordinea Consiliului Local;
16. Hotarârile de administrare a domeniului public si privat al Comunei Iordăcheanu, privind darea în administrare, concesionarea sau închirierea bunurilor proprietate publica a orasului, precum si a serviciilor publice de interes local; documentele ce stau la baza organizarii si desfasurarii licitatiilor publice pentru închirierea, concesionarea sau vânzarea bunurilor apartinând domeniului public si/sau privat al comunei: caiete de sarcini, contracte cadru, hotarâri care aproba organizarea si desfasurarea licitatiei, planuri de amplasare;
17. Hotarârile privind înfiintarea de institutii publice, societati comerciale si servicii publice de interes local;
18. Hotarârile privind exercitarea în numele orasului a tuturor drepturilor actionarului la societatile comerciale pe care le-a înfiintat, hotarârile privind numirea si eliberarea din functie a membrilor consiliilor de administratie la societatile comerciale si serviciile publice de interes local;
19. Documentatiile de amenajare a teritoriului si urbanism al orasului, hotarârile privind stabilirea mijloacelor materiale si financiare necesare realizarii acestora: planurile urbanistice generale, regulamentul de urbanism, planurile urbanistice zonale, planurile urbanistice de detaliu, planurile de situatie si amplasament cu mobilier stradal, constructii provizorii, certificatele de urbanism, autorizatiile de constructie, certificatele de nomenclatura stradala, avizele de schimbare de destinatie;
20. Hotarârile privind alocarea de fonduri din bugetul local pentru actiuni de aparare împotriva inundatiilor, incendiilor, dezastrelor si fenomenelor meteorologice periculoase;
21. Hotarârile privind construirea, întretinerea si modernizarea drumurilor, podurilor, precum si a întregii infrastructuri apartinând cailor de comunicatii de interes local;
22. Hotarârile si documentatiile tehnico-economice pentru lucrarile de investitii de interes local si cele privind asigurarea conditiilor necesare realizarii acestora;
23. Hotarârile privind asigurarea conditiilor materiale si financiare necesare pentru buna functionare a institutiilor si serviciilor publice de educatie, sanatate, cultura, tineret si sport, apararea ordinii publice, apararea împotriva incendiilor si protectia civila de sub autoritatea sa;
24. Hotarârile privind organizarea de activitati stiintifice, culturale, artistice, sportive si de agrement;
25. Hotarârile privind protectia si refacerea mediului înconjurator, protectia, conservarea, restaurarea si punerea în valoare a monumentelor istorice si de arhitectura a parcurilor si rezervatiilor naturale;
26. Hotarârile privind realizarea masurilor de protectie si asistenta sociala, cele privind protectia drepturilor copilului;
27. Criteriile pentru repartizarea locuintelor sociale si hotarârile pentru aprobarea lor;
28. Hotarârile privind organizarea de târguri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractie, baze sportive si cele prin care se asigura buna functionare a acestora;
29. Hotarârile privind atribuirea sau schimbarea de denumiri de strazi, de piete si de obiective de interes public local;
30. Hotarârile privind conferirea persoanelor fizice române sau straine cu merite deosebite, a titlului de cetatean de onoare al Comunei Iordăcheanu;
31. Hotarârile privind cooperarea sau asocierea cu alte autoritati ale administratiei publice din tara;
32. Hotarârile privind sprijinul acordat cultelor religioase;
33. Hotarârile privind asigurarea libertatii comertului si încurajarii liberei initiative;
34. Instructiuni, norme, regulamente si circulare primite de la organele centrale ale administratiei publice;
35. Informare privind starea economica si sociala a orasului precum si informarea asupra modului de aducere la îndeplinire a hotarârilor consiliului local;
36. Dispozitii cu privire la prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor;
37. Dispozitii privind asigurarea ordinii publice, cele referitoare la desfasurarea adunarilor publice;
38. Dispozitii privind controlul igienei si salubritatii localurilor publice;
39. Dispozitii privind asigurarea întretinerii si reabilitarii drumurilor publice, proprietatea orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normala a traficului rutier si pietonal, în conditiile legii;
40. Avize, acorduri, autorizatii date în competenta primarului;
41. Raportul anual privind inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului public si privat al orasului;
42. Ofertele de vânzare a terenurilor agricole situate în extravilanul orasului, precum si terenurilor cu destinatie forestiera, aflate pe raza Comunei Iordăcheanu;
43. Lista certificatelor de producator eliberate;
44. Lista asociatiilor de proprietari din oras si a administratorilor acestora;
45. Lista societatilor comerciale autorizate de Primaria Comunei Iordăcheanu;
46. Lista proceselor verbale de constatare a contraventiilor;
47. Propuneri de interes public primite de la cetateni;
48. Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
49. Relatii de colaborare sau parteneriat cu ONG-uri;
50. Ordine de repartizare a spatiilor cu destinatia de locuinta si a celor cu alta destinatie decât aceea de locuinta;
51. Actele normative care reglementeaza activitatea de stare civila, numarul nasterilor, casatoriilor, deceselor, programul de functionare al Compartimentului Stare Civila;
52. Activitatile si locurile în care se poate presta munca în folosul comunitatii;
53. Modalitati de contestare, în situatia în care persoana se considera vatamata, în privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate;
54. Situatia lunara a beneficiarilor de ajutor social;
55. Numele si prenumele persoanei responsabile cu difuzarea informatiilor de interes public;
56. Alte documente si informatii, care nu se excepteaza de la accesul liber al cetatenilor, potrivit art. 12 alin. (1) din Legea nr. 544/2001.
Raport de evaluare a implementării Legii 544_2001 în anul 2024
Raport de evaluare a implementării Legii 544_2001 în anul 2023
Raport de evaluare a implementării Legii 544_2001 în anul 2022